Redaktorki książki (...) zmierzyły się z potężnym problemem ogromnych zmian i przy pomocy wybitnych Autorów stworzyły pozycję, która z nadzieją podejmuje wyzwanie poradzenia sobie ze zmianami, aby edukacja w przestrzeni społecznej ciągle wznosiła człowieka i społeczeństwo na wyższe poziomy walcząc z destrukcją w wielu wymiarach i pomagała człowiekowi bardziej „być” i wzrastać.
Autorzy bardzo dobrych merytorycznie tekstów (...) podjęli wielkie wyzwanie zmierzenia się z całym wielkim spectrum zmian społecznych, dotyczących szeroko pojętej edukacji, szkoły, dydaktyki, tak bardzo potrzebującej przywrócenia jej należnego miejsca.
Studiowanie tych tekstów (...) przyniesie pożytek intelektualny, duchowy i estetyczny, a ponad wszystko przyczyni się do piękniejszego kształtu naszej edukacji, społeczeństwa i człowieczeństwa.
Z recenzji ks. dr. hab. Janusza Miąso, prof. UR
Książka jest wartościowym dziełem zbiorowym nastawionym na autentycznie dobre zmiany edukacyjne w przestrzeniach społecznych także zmieniających się pod wpływem wielorakich mechanizmów. Z tego też względu książka ta w znacznym stopniu wypełnia odczuwalną społecznie lukę.
Problematyka poruszana w opiniowanej monografii wkracza na wieloaspektowy obszar edukacji w relacjach interpersonalnych i komunikacyjnych funkcjonujących w całokształcie mechanizmów procesów edukacyjnych. Jest to książka bardzo potrzebna nie tylko ze względu na jej walory teoretyczne, ale także z uwagi na jej wymowę prakseologiczno-pedeutologiczną.
Z recenzji dr. hab. Jana Grzesiaka, prof. PWSZ w Koninie
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.