W mojej opinii recenzowana monografia napisana jest na dobrym poziomie naukowym i jej ukazanie się będzie odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. Czytelnik otrzymuje w niej czytelne wyjaśnienia obecnie bardzo złożonej sytuacji, w jakiej znalazła się młodzież w Polsce, a bogata zawartość informacyjna monografii, wysoki poziom merytoryczny przeprowadzonej analizy będzie zarówno odpowiadać oczekiwaniom akademickim, jak i może zachęcać do prowadzenia rzeczowej dyskusji na temat problemów obecnych pokoleń młodzieży.
Z recenzji dr. hab. Jerzego Pawła Gieorgicy, prof. UPH w Siedlcach
Przedstawiona do recenzji publikacja dwojga autorów G. Nowackiego i E. Dąbrowskiej-Prokopowskiej jest już VII tomem z serii dotyczącej problemów teorii i praktyki integracji społecznej. Tym razem autorzy poświęcili go problemom integracyjnym, właściwie to systemom wartości pokoleń postsolidarnościowych i funkcjonujących w Polsce w okresie trzydziestu lat transformacji. Można powiedzieć, że spośród tych generacji dwie mają korzenie w PRL-u, a trzecia–już całkowicie swoje życie przeżyła w wolnej Polsce, stanowi świadectwo nowych systemów wartości, dobrobytu i boomu konsumpcyjnego, który nastąpił w trzydziestoleciu po 1989 roku.
Z recenzji dr. hab. Wiesława Tadeusza Popławskiego, prof. PB
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.