Książka porusza bardzo aktualną problematykę rozwoju elektronicznej obsługi klientów (...). Autorka swoje rozważania koncentruje na trzech obszarach gospodarki elektronicznej, a mianowicie na e-administracji, e-handlu i e-bankowości. Problematyka jest istotna z punktu widzenia podmiotów wprowadzających e-usługi, a szczególnie ich klientów. (...) Struktura pracy obejmuje zbiór zagadnień (...), uporządkowanych w sposób przemyślany i sprawnie opisujący podjętą tematykę. (...) Autorka wykazała się znajomością podejmowanej problematyki.
Z recenzji dr hab. Elżbiety Szymańskiej, prof. PB
Światowa gospodarka jest w fazie ciągłej globalizacji (szczególnie w obszarze nowych technologii i cyfryzacji procesów ekonomicznych i społecznych), dotykającej szczególnie elektronicznego handlu, usług i produkcji opartej na zaawansowanych technologiach. (...) Praca jest bardzo ciekawa i aktualna z uwagi na omawiane problemy/zagadnienia gospodarki elektronicznej. Z pracy wynikają konkretne wnioski o charakterze zarówno poznawczym, jak i praktycznym (aplikacyjnym).
Z recenzji dr. hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEI
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.