Istotne jest w opracowaniu uwzględnienie nie tylko teoretycznych i badawczych podstaw współczesnej dydaktyki akademickiej lecz także podstaw praktycznych, uwzględnieniem wskazówek metodycznych, co jest zgodne z uprawianiem pedagogiki jako nauki teoretyczno-praktycznej. (...) Autorka odwołuje się bogatego liczbowo zbioru literatury przedmiotu polskojęzycznej i anglojęzycznej z przełomu wieku XX i XXI aż do roku 2018. (...) Opracowanie wzbogaca wiedzę z nowoczesnej dydaktyki akademickiej oraz daje praktyczne impulsy do ulepszenia praktyki kształcenia w szkołach wyższych.
Z recenzji prof. dr. hab. Stanisława Palki
Oceniam recenzowaną monografię jako oryginalną, wartościową do poznawania podstaw dydaktyki akademickiej oraz bardzo inspirującą do pogłębiania wiedzy w toku autoedukacji. Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na rangę dydaktyki akademickiej dla podnoszenia jakości praktyki edukacyjnej (...). Wykorzystano 130 publikacji w języku angielskim, co znacząco wzbogaci znajomość literatury i świadomość o stanie badań o zasięgu światowym (...). Za cenne poznawczo uznaję wzbogacenie treści dydaktyki akademickiej o wyjaśnienie zmian procesu uczenia się w kontekście rozwoju ludzkiego (...).
Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec, prof. UŚ
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.