Z pełnym przekonaniem rekomenduję pracę do upowszechnienia, do opublikowania. Jest to praca potrzebna, wartościowa, rzetelnie ukazująca wartościowe badania empiryczne, ukazane w niej badania mają oryginalny i wartościowy naukowo i społecznie charakter oraz są przedstawione na tle dobrze ukazanej strony teoretycznej przedmiotowych dyskursów. [...] Praca stanowi cenny wkład w dyskurs naukowy i może stanowić wartościową lekturę akademicką w wielu kręgach dyscyplinowych nauk społecznych i nie tylko. Prace rekomenduję do opublikowania także z punktu widzenia jej prakseologicznej społecznej wartości i możliwości jej rezonansu w społeczno-wychowawczej rzeczywistości.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Jarosz
Uznaję problematykę pojętą w recenzowanej monografii jako aktualną, ważną, mocno wpisującą się w aktualne społeczne doświadczenia. Dotyczy świadomości prawnej młodzieży szkolnej; świadomości, która buduje kulturę prawną będącą niezbędnym elementem rozwiniętego społeczeństwa. [...] Wysoko oceniam także wartość prakseologiczną monografii ze względu na autorskie wskazania profilaktyki oraz na propozycję programu profilaktycznego i prewencyjnego, opartego na możliwych do realizacji pomysłach. [...] Praca zredagowana jest z wielką starannością i będzie użyteczną pozycja w badaniu społecznej filozofii programów wychowawczych w szkolnictwie ponadpodstawowym.
Z recenzji prof. dr. hab. Tadeusza Pilcha
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.