„Publikacja wpisuje się w szerszy nurt debat teoretycznych i dociekań badawczych dotyczących szeroko rozumianej i dynamicznie zmieniającej się współcześnie edukacji. Sądzę, że nie trzeba nikogo przekonywać, że na nowo trzeba przemyśleć proces nauczania, warunki, w jakich się odbywa i oczekiwania podmiotów uczących się i nauczających. (…)
Publikacja jest wartościowa i wielowymiarowa. To interesujące i syntetyczne kompendium wiedzy na temat przemian w dydaktyce w szerokim kontekście, zarówno w teorii, jak i praktyce edukacyjnej.
(…) Odbiorcami mogą być zarówno studenci kierunków pedagogicznych, jak i nauczycielskich. Przydatna może być również dla nauczycieli, wykładowców i słuchaczy studiów podyplomowych oraz dla tych, którzy śledzą zmiany we współczesnej dydaktyce”.
Z recenzji prof. dr hab. Beaty Przyborowskiej
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.