To unikalne opracowanie z budującej się dydaktyki porównawczej L1 (w regionie Europy Środkowej). Publikacja pomnoży niewielki jeszcze dorobek lingwodydaktyki porównawczej, wzbogaci także stan badań mieszczący się w obszarach wyznaczonych przez temat rozważań, jakim stało się w prezentowanym tomie nauczanie funkcjonalne języka ojczystego widziane w ujęciu komunikacyjnym.
Z recenzji prof. dr hab. Bernadety Niesporek-Szamburskiej
Książka przedstawia wyniki badań w zakresie dydaktyki języka polskiego, czeskiego i słowackiego, a także przekonuje do pogłębienia kontaktów między Czechami, Słowacją i Polską. Jest to pożądane ze względu na bliskość używanych w tych krajach języków zachodniosłowiańskich, bliskie więzi kulturowe i społeczne.
Z recenzji prof. PhDr. Marie Čechovej, DrSc.
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.